breastfeedingpl

Just another WordPress.com site

Jak zaczęła się moja pasja?

Było to w roku 1990. Kończyłam studia na Akademii Medycznej w Warszawie. Interesowałam się Naturalnymi Metodami Planowania Rodziny. Z tej racji zgłosiłam się na kurs dla nauczycieli Naturalnego Planowania Rodziny organizowany w Instytucie Matki i Dziecka. Podczas wykładu pani doc. Krystyny Mikiel-Kostyry na temat karmienia piersią doznałam olśnienia. To jest niezwykła dziedzina! Pani docent porwała mnie swoją pasją, ukazała naturalny proces, jakim jest karmienie dziecka, z taką pozytywną energią, że zostałam kupiona. Zobaczyłam, jak niewiele trzeba, aby laktacja u matki przebiegała prawidłowo. Bo jest tak stworzona i regulowana przez organizm, że trudno ją zepsuć. A jednak działania personelu medycznego i firm produkujących mieszanki powodują, że ten naturalny proces niejednokrotnie ulega zaburzeniu. Ktoś na tym korzysta, a matki i dzieci tracą. Minęło wiele lat, a ja dalej tkwię w tej dziedzinie. Rozwijam ją, promuję, szkolę innych. Ciekawe ile mi jeszcze sił starczy?

Dodaj komentarz